دیدنی های شگفت انگیز تور مالزی

روزانه میلیون‌ها ایرانی وطنشان را ترک کرده و با اهداف گوناگون به سوی کشورهای خارجی رهسپار می‌شوند که به همین دلیل استفاده از تورهای گردشگری هر روز با استقبال افراد بیشتری روبرو می‌شود. از این‌رو رقابت نزدیک‌تری بین برگزارکنندگان تورهای گردشگری صورت گرفته تا بهترین جاذبه های دیدنی شهرهای مختلف را با کمترین هزینه در اختیار مشتریان خود قرار دهند. برخی با هدف گشت و گذار و تفریح و برخی دیگر به قصد کار و تجارت به کشورهای دیگر سفر می کنند. بهترین و آسان‌ترین راه برای داشتن یک سفر خارجی خوب، انتخاب و خرید تور مناسب می باشد. دیدن تفاوت ها از نزدیک به قدری وسوسه کننده است که بسیاری را مجاب می کند شده تنها با یک کوله، پا در راه بگذارند و دنیا را از زاویه ای دیگر ببینند .روش های گوناگونی برای سفر کردن وجود دارد و بسته به تجربه ها و شخصیت افراد می تواند هر یک از این روش ها، انتخاب شود که در این میان تورهای خارجی که در سراسر جهان برگزار می شود بسیار پر طرفدار هستند. تورهای خارجی یکی از محبوب ترین و مفرح ترین تورهای مسافرتی در میان گردشگران به شمار می رود که در تعطیلات به خصوص تعطیلات تابستانی طرفداران بیشتری پیدا می کند. شما در تورینجا می‌توانید به راحتی با استفاده از جستجوی پیشرفته، متناسب با بودجه‌ی خود بهترین تورهای خارجی و داخلی را بیابید.

تور مالزی

مالزی کشوری است که از نظر فرهنگ و سنت‌ها با کشورهای همسایه‌ی خود بسیار متفاوت است. از جنگل شهری انبوه کوالالامپور تا سواحل بکر جزایر پرهنتیان، مالزی جاذبه‌های گردشگری متنوع و متفاوتی دارد. در سفر به مالزی می‌توانید یک روز را در کنار قبایل محلی زندگی کنید یا در ارتفاعات کامرون از مزارع چای دیدن کنید، در پارک‌های ملی گونونگ مولو و تامان نگارا می‌توانید از ارتفاعات سرسبز بالا بروید و حیات وحش را از نزدیک ببینید. تور مالزی ازجمله تورهای بسیار محبوب بین گردشگرانی است که قصد تجربه سفری متفاوت و هیجان‌انگیز را دارند.

افراد با تور مالزی، قدم در کشوری می‌گذارند که در هر گوشه‌ای از آن به یک رنگ است و به یک شکلی در آمده و البته این تنوع به حدی رسیده است که به موقعیت جغرافیایی و قرارگیری این سرزمین هم سرایت کرده و از این رو در این سرزمین می‌توان گونه‌های جانوری و گیاهی بسیار بسیار متفاوتی را شاهد بود، در واقع این تنوع سبب شده تا زیبایی مالزی دو چندان شود و از شگفتی‌های طبیعی بسیاری برخوردار شود که از جمله این شگفتی‌های طبیعی می‌توان به غول‌پیکرترین و عظیم‌الجثه‌ترین گل دنیا اشاره کرد، تا این‌جا می‌توان گفت این کشور در واقع یک دومینو جذاب و دوست‌داشتنی است که باید قطعات آن پشت سر هم قرار بگیرند تا قاعده بازی حفظ شود.

 

مالزی کشوری است که از نظر فرهنگ و سنت‌ها با کشورهای همسایه‌ی خود بسیار متفاوت است. از جنگل شهری انبوه کوالالامپور تا سواحل بکر جزایر پرهنتیان، مالزی جاذبه‌های گردشگری متنوع و متفاوتی دارد. در سفر به مالزی می‌توانید یک روز را در کنار قبایل محلی زندگی کنید یا در ارتفاعات کامرون از مزارع چای دیدن کنید، در پارک‌های ملی گونونگ مولو و تامان نگارا می‌توانید از ارتفاعات سرسبز بالا بروید و حیات وحش را از نزدیک ببینید. مالزی غذاهای لذیذ بسیاری دارد که در این میان غذاهایی مانند: ناسی داگانگ، ساتای، باکوته، نودل سرخ شده، آیام پرچیک، ناسی لمک، هوکین می، چار کوی تو، لوک لوک، کوی چیاپ محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاهای این کشور به شمار می روند و گردشگران بسیاری بخاطر چشیدن این غذاها از تمام نقاط جهان با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.


بهترین جاذبه های مالزی


سیپادان

هر قدر هم که تماشای یک آکواریوم خیلی بزرگ شگفت‌انگیز باشد، باز هم شنا در کنار دسته‌های ماهی چیز دیگری است! جزیره‌ی سیپادان در دریایی سلب، در ساحل شرقیِ صباح در مالزی شرقی واقع شده است. سیپادان برای غواصی اسکوبا و غواصی سطحی، قطعه‌ای از بهشت روی زمین است که جانوران دریایی گوناگونی از جمله لاک‌پشت، کوسه‌نهنگ و هزاران گونه ماهی و مرجان را در خود جای داده، یکی از شگفت‌انگیزترین جاهای دیدنی مالزی و مسلما یکی از مکان‌هایی است که برای داشتن تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از زندگی دریایی نباید آن را از دست بدهید. سواحل شنی زیبای آن هم دیدن دارند.


جزیره های مالزی

جاذبه های مالزی به قدری زیاد و شگفت‌انگیز هستند که نمی‌توان در یک مقاله به تک‌تک آنها پرداخت، بنابراین همه‌ی جزایر و سواحل تماشایی مالزی را تحت این عنوان گرد هم می‌آوریم. لنکاوی، پانگکور، پرهنتیان، ریدانگ، تیومان و راوا در مالزی غربی و سیپادان که به آن پرداختیم و ماتاکینگ در مالزی شرقی برخی از پرطرفدارترین جزایر هستند که باعث محبوبیت دوچندان تور مالزی نیز شده اند.

 


 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد