هیجان انگیزترین تفریح های جهان در ترکیه

در چند سال اخیر با افزایش ورزش های هشگفت انگیز در فضای باز در ترکیه نشان دهنده این است که تعداد علاقه مندان به فعالیت های هیجان انگیز و مفرح، روز به روز در حال افزایش است و بدین ترتیب از حمایت گسترده تر در این کشور برخوردار می شود. ترکیه به عنوان یک مقصدی فوق العاده برای تجربه انواع هیجان های بی نظیر است که در آن مسافران تور ترکیه و همچنین افراد محلی این کشور با ذوق و شوق خاصی درباره این ورزش ها حرف می زنند. در ادامه به بررسی تعدادی از پرطرفدارترین این فعالیت ها می پردازیم


1. قایقرانی

یکی دیگر از ورزش های پر هیجان در فضای باز در تور ترکیه قایقرانی در آنتالیا است. ساحل دریای مدیترانه و اژه ترکیه با داشتن شرایط دریا و آب و هوایی ایده آل، زمینه ای مناسب برای گشت و گذار و قایقرانی در دریا را فراهم می کند. لذت سفر خود را با گشت و گذار در منطقه ای بکر و شگفت انگیز با آب های ساحلی مطبوع و باد آرام بخش دو چندان کنید. هیچ تجربه قبلی برای قایقرانی لازم نیست، تنها با پوشیدن لباس مخصوص قایقرانی شما در امنیت کامل خواهید بود.

سطح دشواری: آسان

ایده آل برای: همه گروه های سنی



2. صخره نوردی در کوه ها

مکان هایی مانند آنتالیا و پارک ملی در آلا داگلر به عنوان نقاط مورد علاقه کوهنوردی در تور ترکیه برای گردشگران محسوب می شوند. طبیعت کوهستانی این کشور فرصتی عالی برای ایجاد مسیرهای جدید از طریق کوهستان را فراهم می کند. گردشگران برای صخره نوردی از 4 نقطه برتر Geyikbayiri ،Feslekan Yayla ،Citdibi و Akyarlar برای انتخاب استفاده می کنند. در تور ترکیه شما می توانید با توجه به مقصد های تعیین شده در برنامه گردش شما، نزدیک ترین نقطه را برای صخره نوردی انتخاب کنید.

سطح دشواری: آسان تا متوسط

ایده آل برای: همه گروه های سنی


3. غارنوردی

یکی دیگر از تفریحات پرطرفدار و  پر هیجان در ترکیه غارنوردی است. چیزی شبیه به سفر به حفره های زیرزمینی و کشف زیبایی های پنهان طبیعت است که تجربه فوق العاده ای برای گردشگران تور ترکیه تورینجا است. ترکیه علاوه بر جاذبه های فراوان خود مانند سواحل، آثار تاریخی و ….. همچنین به دلیل دارا بودن غارهای شگفت انگیز فراوان خود نیز در جهان مشهور است. گشت و گذار و پیدا کردن دریاچه های مخفی زیرزمینی، مخازن، غارهای تور در تو و استالاگمیت های ترکیه از شگفتی های غارهای این کشور است.

سطح دشواری: متوسط

ایده آل برای: همه گروه های سنی


4.  کایت سواری

اگر ورزش های ماجراجویی در تور ترکیه تابستان اولویت اصلی شماست، کایت سواری بهترین گزینه برای خوش گذرانی و تجربه لذتی متفاوت است. خلیج گوکوا در ترکیه به دلیل شرایط آب و هوایی عالی، مسیر گشت و گذار به طول 3 کیلومتر و آب های کم عمق، منطقه ای ایده آل برای فعالیت های کایت سواری است. سواحل ترکیه در امتداد اژه به دلیل خلیج ها و جزایر بسیار مناسب برای استفاده از وزش باد است. همچنین چندین مدرسه آموزشی برای این ورزش در منطقه آلاکاتی ترکیه ( Turkey ) وجود دارد تا گردشگران تور ترکیه به راحتی آموزش های لازم را برای انجام این ورزش هیجان انگیز فرا گیرند.

زمان استفاده: بستگی به نوع تور گردشگری که انتخاب کرده اید دارد.

ایده آل برای: مسافرت های مجردی و خانوادگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد