تور مالزی و جاذبه های بی شمارش

مالزی، این کشور پر جنب و جوش در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته  است. آب و هوای این کشور به حدی مطلوب است که این موضوع موجب شده است که تور مالزی هر ساله متقاضیان بسیار زیادی داشته باشد. آب و هوای مالزی، نسبتا گرم، بارانی و مرطوب است. تور مالزی از جمله تور های پرطرفدار است. مردم مالزی بسیار خون گرم و میهمان نواز هستند. مسلمانها دارای رستورانها و فروشگاه‌هایی هستند که با آرم حلال مشخص می‌شوند. با توجه به طبیعت بخشنده این سرزمین بومی‌ها که اکثرا مسلمانند دارای اخلاقی خوش و دست و دل باز هستند. دارای نظم و ترتیب در کارها به شکل کاملاً اروپایی می‌باشند. که با توجه به سرمایه گذاریهای شرکت‌های ژاپنی در این کشور و نظارت و مدیریت ژاپنی‌ها این نظم در تمام جاها مشهود است.


کوالالامپور

این شهر پایتخت مالزی( Malaysia ) و یا به عنوان بهتر قلب تپنده مالزی است. شهر آسمان خراش ها لقبی است که به این کوالالامپور داده اند.

از دلایل شهرت کوالالامپور، غذا های خوشمزه، جاذبه های تفریحی بی نظیر و مراکز خرید آن است. اما چرا مراکز خرید این شهر همیشه شلوغ است؟ تنها دلیل آن قیمت مناسب است.


از دیگر جاذبه های تور مالزی می توان به جزیره سنتوزای سنگاپور


جزیره سنتوزای سنگاپور لقب زمین بازی محبوب آسیا رو به خود اختصاص داده هر ساله حدود ۵ میلیون بازدید کننده دارد. این جزیره چندین ساحل ماسه‌ای زیبای مصنوعی در بخش جنوبی دارد که به ویژه در آخر هفته‌ها، بسیار شلوغ می‌شود. اینجا یک مکان عالی برای فرار از فشار و شلوغی شهر است و به شما اجازه می‌دهد یک تجربه‌ی عالی در یک استراحت‌گاه ساحلی، در فاصله‌ی چند دقیقه‌ای از یکی از اسرار  آمیز ترین شهرهای آسیا داشته باشید. جزیره‌ی کوچک سنتوزا در جنوب سنگاپور قرار دارد. این جزیره‌ی تفریحی شگفت‌انگیز، با سواحل مصنوعی زیبا و سرگرمی‌های متنوع برای سنین مختلف، به مقصد بسیاری از گردشگران آسیا و دیگر نقاط جهان تبدیل شده است. چنانچه قصد دارید به تور مالزی بروید حتما به جزیره سنتوزای سر بزنید.



برج های دوقلوی پتروناس :


بدون شک یکی‌ از  جاذبه های دیدنی‌ و معروف ترین ساختمان های دنیا که توسط معماری به نام سزار طراحی شده، برج‌های دوقلوی پتروناس در مرکز شهر کوالالامپور است. این برج بلند ۴۵۲ متر ارتفاع دارد و در لیست بلندترین برج‌های دنیا، رتبه ۱۳ را به خود اختصاص داده است.  تماشای آسمان‌خراش‌های کوالالامپور در شب صحنه‌ای پرشکوه برای توریست‌ها است. اگر تصمیم دارید به تور مالزی بروید حتما به این برج های دوقلو سر بزنید.


برج‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند تا در صورت آتش‌سوزی در هر یک از آن‌ها، امکان فرار افراد و رفتن به برج دوم فراهم شود. معمار سازه «سزار پلی» است و طرح اولیه او توسط نخست‌وزیر وقت رد شد. ارتفاع بنا در طرح اولیه ۴۲۷ متر بود، پس از بررسی‌های پتانسیل‌های تبدیل‌شدن برج، به بلندترین برج دنیا در سال ۲۰۰۴، ارتفاع برج در طرح نهایی به ۴۵۲ متر رسید.


اگر قصد مسافرت کردن دارید، قطعا تور مالزی از بهترین پیشنهادها روی میز است. تور مالزی با جاذبه های پر شکوه خود هرساله میزبان تعداد بسیار زیادی از گردشگران از گوشه و نقاط دنیا است.


منبع : www.tourinja.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد