محبوب ترین کارها در تور پاتایا

تماشای طلوع آفتاب در منظره ای دلنشین، قدم زدن در سواحل زیبا همراه با تجربه تمامی ورزش های آبی، دیدن جاذبه های طبیعی جزیره، شرکت در جشن های شبانه پر شور و… باعث شده تور پاتایا از محبوب ترین تورهای گردشگری در جهان باشد. پاتایا مقصدی محبوب برای تایلندی ها و گردشگران است زیرا این شهر تمام آنچه که گردشگران می خواهند تا از مسافرتشان در تور پاتایا لذت ببرند را دارد.

تور پاتایا

بهترین زمان سفر به پاتایا

بهترین زمان سفر به پاتایا بین ماه های نوامبر تا آوریل است که در این بازه تعداد افرادی که در تور پاتایا شرکت می کنند چند برابر می شود. این ماه ها بسیار شرایط آیده آلی دارند و بارندگی بالایی ندارند.

 حال که با بهترین زمان بازدید از زیباترین جزیره تایلند، یعنی پاتایا آشنا شدید، با تعدادی از بهترین کارهایی که در پاتایا می توانید انجام دهید تا از سفرتان لذت ببرید همراه شوید. از گشت و گذار تا خریدهای فوق العاده، نگاهی به موارد برتر برای انجام این کارها در تور پاتایا بیندازید:


1. باغ وحش شگفت انگیز پاتایا

بی شک تور پاتایا برای دوست داران طبیعت و جنگل مقصدی ایده آل به شمار می رود، چون دارای بزرگترین باغ وحش در جهان است که با 8000 حیوان و نزدیک به 300 گونه در زیستگاهی کاملا طبیعی است که نام آن Khao Kheow می باشد و بازدید از این باغ وحش برای گردشگران بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. دهکده فیل یکی دیگر از جاذبه های مهم گردشگری است که می توان آب بازی کردن و غذا خوردن فیل ها را از نزدیک تماشا کرد. 


2. خیابان های مخصوص پیاده روی همراه با جشن های شبانه جذاب

اگر با تور پاتایا به این شهر سفر کردید حتما لذت شرکت در جشن های شبانه و قدم زدن در این خیابان ها را از دست ندهید.

Walking Street یکی از مناطق محبوب در پاتایا ( pattaya ) است که به جشن های شبانه خود و معروف می باشد. Walking Street یک خیابان 500 متری است که هیچ وسیله نقلیه بعد از ساعت 6 بعد از ظهر مجاز به تردد در این خیابان نیست. بنابراین، همانطور که از نام آن پیداست، پس از غروب آفتاب باید تمام خیابان را با پای پیاده کاوش کنید و از زیبایی های این خیابان لذت ببرید!

جشن های پاتایا

3. خرید در پاتایا

جالب است بدانید شهر پاتایا از بهترین شهرهای تایلند برای خرید کردن است. این جزیره با دارا بودن مغازه های فراوان و مراکز خرید بسیار مدرن با قیمت های ارزان باعث شده خرید کردن جزء محبوب ترین تفریح گردشگران در تور پاتایا باشد. در تور ارزان پاتایا شما می توانید به راحتی سوغاتی های زیبا و معروف تایلند را بیابید و با قیمت پایینی نسب به شهرهای دیگر خریداری کنید. از نکات جالب توجه در بازارهای پاتایا وجود تعداد زیادی فروشنده در قایق های چوبی است که اجناس خود را در قایق های خود به فروش می رسانند. انواع سوغاتی ها، اسباب بازی ها، لباس، مواد غذایی محلی و محصولات آرایشی از جمله مواردی است که در پاتایا به فروش می رسد.

برخی از مراکز خرید مشهور و درجه یک شهر عبارتند از Central Festival Mall،Outlet Mall ،Royal Garden Plaza ،Mimosa، مرکز خرید مایک، مجتمع خرید مرکزی و One Tambon One Shop Product. با این وجود، بازارهای شبانه پاتایا نیز بسیار محبوب و پرطرفدار است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد